2e rustdag

20 juli 2015 - Les Orres, Frankrijk

Lekker hoor zo'n rustdagje, uitslapen tot 9.00 uur zelfs. Rustig ontbijten, zonder jezelf te hoeven afvragen of het genoeg is om de eerste stop te halen. Daarna voor mezelf maar een massage in het dorp geregeld, ipv van de 25 min die we normaal gesproken hebben, lekker een uurtje met een rustgevend muziekje erbij. Daarna de fiets nog even ontdaan van alle plak van de isostar en ketting even gesmeerd en de benen nog even bijwerken.

We zitten in de de wintersportplaats Les Orres in hoe toepasselijk hotel " les trappeurs". Op ongeveer 1300 meter hoogte dus het wordt hier niet zo erg warm. We hadden liever in GAP gezeten ivm met de afstanden tot de start en finish plaatsen, maar dit was schijnbaar nog het enige beschikbare hotel in de hele omgeving, omdat rondom GAP alles voor de profs en alles wat met de tour de maken heeft is afgehuurd.

Net geluncht met 5 personen bij de pizzeria en nu even de profs aan het bekijken op TV.

De komende dagen worden weer zware klimetappes, waarvan etappe 19 ondanks het beperkt aantal km, denk ik wel de zwaarste is vanwege alle klimmen. En het wordt weer erg vroeg op vanwege lange bustransfers. Morgen nog even opletten of we nog een profploeg tegen komen, want vorige keer kwamen we een deel van de lotto jumbo ploeg tegen die op de rustdag de etappe aan het verkennen was.

1. Dave:
    20 juli 2015
    Veel plezier (nogmaals)! Die laatste loodjes...
  2. Gerard en Gre steltenpool:
    20 juli 2015
    Ronald we wensen je nog een krachtige week toe. Het lichaam door de massage weer ontspannen.Zo te zien de beentjes bruin tot de rand van je fietsbroek en er staat weer heel wat klaar[ op foto] om jullie van energie te voorzien.succes.groeten Pa en Ma
  3. Annie Peppelenbos:
    20 juli 2015
    Op naar Parijs, geniet er van. Sterkte en doe voorzichtig.
  4. Rina en Koos:
    20 juli 2015
    Jee, wat ga je goed Ronald, Koos is net terug van een weekje Dolomieten, ook erg zwaar en zeer warm.
    Jou laatste week gaat beginnen,rij voorzichtig, blijf stapelen, en goed slapen,want ja die laatste loodjes.......
    Parijs gaat je zeker lukken, Capeau, chapeau. Rina
  5. Nicolette verloop:
    20 juli 2015
    Geweldig ronald hoe je het doet.
    Heerlijk he zo'n massage doet je goed, heb je ook zeker verdiend.wens je nog heel veel succes de komende week en sterkte .
    Groetjes je zus uit enkhuize n