Weer thuis

27 juli 2015 - Utrecht, Nederland

Gister nog even in Parijs de dames, reclamekaravaan en profs bekeken. Een natte boel in parijs en omdat het zicht op de renners op de champs elysee niet zo goed is, de profs maar opgewacht in een zijstraatje voordat ze de champs elysee opdraaien, wij stonden daar gelukkig droog onder een bouwsteiger, maar waren naar verloop van tijd wel behoorlijk verkleumd.

Vandaag met Monique en haar man terug naar huis gereden. Vanmiddag om 16.00 weer thuis gekomen, waar mij een leuke verrassing stond te wachten. Mijn ouders hadden slingers opgehangen en een spandoek op het huis bevestigd, wat nog even lastig was, want het is hier weer windkracht 6/7. Gelukkig hoef ik er niet tegen in te fietsen. Tevens hadden ze voor appeltaart en eten gezorgd.

Tevens bloemen, plantjes en chocola van de (over)buren,en een leuke kaart van mijn tante, allemaal bedankt.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke en bemoedigende reacties op mijn blog, dat doet zeker goed. Ik had natuurlijk geen tijd om iedere reactie te beantwoorden, anders had ik dat zeker gedaan.

Het was in ieder geval een prachtig avontuur. Ik moet alle foto's natuurlijk nog verzamelen en verwerken, als dat klaar is en jullie zijn geinteresseerd mag je natuurlijk altijd langskomen.

Groeten,

Ronald

P.S. Ik ben trouwens niet afgevallen, misschien wel iets aangekomen, maar dat is natuurlijk allemaal spier !

1. Sandra:
    super Ronald, gefeliciteerd met je prestatie. grtjs Leo en Sandra
  2. Rina en Koos:
    28 juli 2015
    Nou dat is nog eens een warm welkom, het ziet er prachtig uit.
    Enne.....Ronald, wat zie je lekker bruin!!!!!!
    Gr. Rina
  3. Lien:
    28 juli 2015
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent na zo'n prestatie.
  4. Dave:
    29 juli 2015
    Ik had het voorspeld!
  5. Geert-Paul:
    30 juli 2015
    Fantastische prestatie Ronald. Heel mooi.