1e rustdag (Lourdes)

12 juli 2015 - Utrecht, Nederland

Tja, wat doe je zoal op een rustdag. Uitslapen (tot 8.30), weer flink ontbijten (wel blijven stapelen), koffer fatsoeneren (hoewel daar op het eind van de dag al weinig meer van te zien is), fiets schoonmaken (was nog nodig van de regendag), massage (door een francaise dit keer) lunchen met Dennis Wannet (wel blijven stapelen) en nog een uurtje de beentjes even los trappen op een fietspad met nederlandse hoogteverschillen.  Tussendoor nog even wat foto's op de blog gezet en de was door de hele kamer opgehangen bij gebrek aan een waslijn. Morgen begint het echte werk, volgens mij ben ik wel genoeg bijgekomen. En er wordt nog een hittegolf voorspelt ook, dus dat wordt zweten.

1. Karin:
    Hoi Ronald,
    Heel veel succes in de bergen. Wij vinden wat je nu al hebt gepresteerd toppie en heel knap.
    Groetjes van je buurtjes
    Karin Marcel en Iris
  2. Lien:
    Ronald,
    Leuk om je verhaal te lezen.Veel sterkte met wat je noemt het echte werk,ik vind dit al knap.Hoop dat je tegen de warmte kunt,blijf je volgen.Succes.
  3. Nicolette verloop:
    Respect.knap hoor.
    Sterkte met het warme weer
  4. Leo Vermeulen:
    Ronald,
    Je bent al weer 10 dagen onderweg. Morgen 167 km voor de boeg
    met een slotklim van ruim 15 km. Lekker even sparen voor de dag daarop met de Aspin en de tourmalet. Rustig racen dus. Succes
  5. Dave:
    13 juli 2015
    Dag Ronald, Veel plezier vandaag! De eerste week zit er al weer op: nog (helaas?) maar twee weekjes te gaan. En wees maar blij met die hittegolf: na gister door de storm gezwoegd te hebben, kon vanmorgen het regenjack aan! Dan liever smeltend asfalt..
  6. Theo van Norden:
    13 juli 2015
    Hey Ronald,wens je heel veel succes in de bergen.