de proloog

3 juli 2015 - Utrecht, Nederland

Zo, het eerste ritje zit erop, na een heerlijke lunch met mijn zusje, zwager, kleine Luuk en Remko  en het startschot door de burgemeester, rustig aan door Utrecht getoerd, racen is hier echt niet mogelijk met die drukte en die stoplichten, dus lekker om me heen gekeken.

De   startplaats van de profs konden we helaas niet bijkomen, hier stonden Richard en Hilda , dus even gestopt, de rest reed door, dus die was ik meteen kwijt. Daarna nog een keer verkeerd gereden, de pijlen voor zondag stonden er ook al, dus dat was een beetje verwarrend. Uiteindelijk toch weer bij de finish aangekomen en rustig naar het hotel gereden. Onder weg nog even gestopt bij van de valk waar Movistart, FDJ en BMC al druk aan de tijdritfietsen voor morgen aan het sleutelen waren.

Uiteindelijk zo'n 45 km gefietst, maar de file op de garmin was weer eens leeg, dus die gegevens ben ik al weer kwijt.

1. Gijs wijnands:
    3 juli 2015
    Knap hoor. Fietsen in deze hitte. Opstaan uit mijn stoel om een koud biertje te pakken vind ik al een hele uitdaging. Succes de komende dagen.
  2. Koen:
    4 juli 2015
    Was een top dag. We kijken uit naar je verslagen. Zet hem op.
  3. Moolenaar ad:
    4 juli 2015
    He Ronald, nu gaat het echte werk beginnen. Heel veel plezier en succes. Vergeetniet: de tour win je in bed
  4. Theo van Norden:
    4 juli 2015
    knap Roland hele prestatie van je.