Het is bijna zover

2 juli 2015

Nog één nachtje slapen en dan gaat het dan echt gebeuren, dan ik met 40 anderen dan eindelijk van start in Utrecht. Na ruim 6500 trainingskm vanaf januari, waarvoor ik 233 uur uur op de fiets heb gezeten , ga ik nu nog eens ruim helft daarvan in 3 weken fietsen. Waarbij het aantal hoogte meters toch wel veel meer gaat zijn dan tijdens de training. Sinds september waren het er zelfs 8700, waarnaast ik ook nog ging spinnen en krachttrainen in de sportschool. Bovendien liep tot afgelopen april het volleybalseizoen ook nog door, waar we een verdienstelijke 3e plek hebben behaald.

Met diverse deelnemers heb ik al eens of vaker een rondje gemaakt en ik ben er van overtuigd dat het ook een gezellige 3 weken gaat worden. De fiets voorzien van nieuwe onderdelen, de koffer ingepakt, waarin ondanks de tropische temperaturen van het ogenblik ook nog winterhandschoenen zitten, want je weet maar nooit in de bergen, maar hopeliik kunnen die onderin de koffer blijven.

We beginnen morgen rustig aan, de proloog is maar 13 km, maar om nog wat extra km's te maken gaan we nog op de fiets heen en terug vanuit ons hotel in de Bilt. In Utrecht aangekomen een gezamelijke lunch met familie en vrienden en dan weggeschoten worden door de burgemeester van Utrecht, ook dat maak je natuurlijk maar eens in je leven mee. Ik heb er zin in.

Voor degenen die op facebook zitten, als je zoekt op "Tdf2015" zul je onze belevenissen zien. Als je de pagina liked, wordt je natuurlijk automatisch op de hoogte gehouden.

1. Richard:
    2 juli 2015
    De temperatuur is in ieder geval lekker om van start te gaan voor dit uitdagende ritje, we zien je morgen.
  2. Judith:
    Veel plezier!
  3. Frank:
    5 juli 2015
    Heel veel plezier en succes Ronald!